Recents in Beach

Reynmen - Pare Dinle


Reynmen - Pare Sözleri:
Sen bana ne kadar uzakta olsan dayanamam ağlamana derdim olsa bile benim olmasan bile benim olamasan bile Ben serdim yoluna pare pare Yok inan hiç başka çarem Sensizlik eşit ölüme zaten Gelme ölüme madem Yok mmmmm ölüme madem çare mare yok çare mare yok çare mare yok Sende benim gibi yansan keşke Sende benim gibi yansan keşke Sende benim gibi yansan keşke Ne de zormuş senin olmak Kime koşsam yerin dolmaz Yok olsam kaybolsam Buralardan bu diyardan Bana ihanette etsen Kara kara düşünsemde yetmez Cana kıyamet misin sen Unutamam üzülsemde geçmez Yok bitane daha senden Zor idare etmem Oldum deli divane dertten Yaren olsan yaralarıma merhem olsan sarıp öpüp sarmalasam seni yine saçmalasak Yaren olsan yaralarıma merhem olsan sarıp öpüp sarmalasam seni yine saçmalasak Sende benim gibi yansan keşke Sende benim gibi yansan keşke Sende benim gibi yansan keşke

Yorum Gönder

0 Yorumlar